Naslovna / Novosti / Iz medija / Dr. sc. Josip Burušić: Jednako obrazovanje svima? Ne baš

Dr. sc. Josip Burušić: Jednako obrazovanje svima? Ne baš

Pod naslovom “U razvijenim županijama učenici znaju više nego u nerazvijenima, a djeca u gradovima imaju bolje rezultate nego djeca sa sela” tjedni prilog Jutarnjeg lista Magazin od 25. 9. 2010. objavljuje tekst dr. sc. Josipa Burušića iz Centra za istraživanje znanja, obrazovanja i ljudskog kapitala Instituta društvenih znanosti Ivo Pilar.

burusic_jl_1 burusic_jl_2

Jednako obrazovanje svima? Ne baš, Jutarnji list – Magazin, 25. rujna 2010., str. 28-29. (pdf)

skala_burusic


O istraživanju:
“Budući da imamo priliku razmatrati neke podatke koji upućuju na dosege pojedinih jedinica lokalne samouprave u možda najvažnijem kontekstu – obrazovanju, onda je ovo dobra prigoda da provjerimo uporabljivost indeksa razvijenosti. Najlakše ćemo to učiniti kombiniranjem pokazatelja razvijenosti s rezultatima istraživanja koje smo vodili, a koji predstavlja sveobuhvatno istraživanje uspješnosti osnovnih škola. Istraživanje je organizirano i provedeno tijekom tri godine u svim redovnim osnovnim školama u Hrvatskoj, i to među učenicima četvrtih i osmih razreda. U istraživanju je sudjelovalo gotovo 100.000 učenika i 14.000 učitelja…”

Jednako obrazovanje svima? Ne baš, Jutarnji list – Magazin, 25. rujna 2010., str. 28-29.

Također provjeri

Dr. sc. Caroline Hornstein-Tomić u Frankfurter Allgemeine Zeitung o migracijama i odljevu radne snage, 18. 5. 2019.

U članku Michaela Martensa pod naslovom „Unheilvolle Nebenwirkung. Seit Kroatien in der EU ist, wander …