Prihvaćeno i pozitivno vrednovano završno izvješće JOBSTEM projekta

Hrvatska zaklada za znanost prihvatila je i pozitivno vrednovala završno izvješće JOBSTEM projekta punog naziva „Profesionalne aspiracije prema STEM zanimanjima tijekom osnovne škole: longitudinalno istraživanje odnosa postignuća, vjerovanja o vlastitim kompetencijama i interesa za zanimanja“ koji je financirala pod brojem IP-09-2014-9250. u razdoblju od 1. 9. 2015. do 31. 8. 2019.Projekt JOBSTEM

Prof. Burušić i prof. dr. Louise Archer, voditeljica UK projekta ASPIRES s UCL-a

Ustanova nositeljica projekta JOBSTEM je Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, a projekt je okupio istraživače iz 4 zemlje (Hrvatske, Mađarske, Francuske i SAD), pri čemu istraživači iz Hrvatske dolaze iz 4 znanstvene i visokoškolske ustanove (Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu i Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Splitu).

Zaklada je ukupnu provedbu projekta ocijenila s ocjenom „A – odličan napredak, projekt je u potpunosti ispunio ciljeve za zadano razdoblje ili je premašio očekivanja“, ističući u završnom evaluacijskom mišljenju kako je „Projekt tijekom završne godine kao i svih prethodnih godina provedbe bio vrlo uspješan i može se promatrati kao primjer dobro vođenog i provedenog projekta“. Uspješnim završetkom JOBSTEM projekta, Hrvatska zaklada za znanost je JOBSTEM projekt predstavila na svojim stranicama. Više informacija je dostupno na poveznici:

Profesionalne aspiracije prema STEM zanimanjima tijekom osnovne škole: longitudinalno istraživanje odnosa postignuća, vjerovanja o vlastitim kompetencijama i interesa za zanimanja

Projekt JOBSTEM

Također provjeri

Evaluation of the Institute of Global Homelessness A Place to call Home Initiative – Qualitative Study

Od 1. svibnja 2020. Institut društvenih znanosti Ivo Pilar provodi projekt „Evaluation of the Institute… Pročitaj više o Evaluation of the Institute of Global Homelessness A Place to call Home Initiative – Qualitative Study