Naslovna / Novosti / Projekti / VDAACTM – Vocational Development in Adolescence

VDAACTM – Vocational Development in Adolescence

Institut društvenih znanosti provodi projekt VDAACTM – Vocational Development in Adolescence: Setting the Adolescent Career Transition Model

Hzzz

Projekt Profesionalni razvoj u adolescenciji: razvoj modela tranzicije karijere adolescenata (Vocational Development in Adolescence: Setting the Adolescent Career Transition Model) usmjeren je upoznavanju ključnih odrednica uspješne tranzicije iz škole na studij ili posao.

U okviru projekta postavit će se i provjeriti model koji opisuje odnose između temeljnih osobina pojedinca važnih za izbor zanimanja, profesionalne zrelosti, uspješnosti u samousmjeravanju karijere te različitih ishoda tranzicije karijere. Postavljeni model provjeravat će se na srednjoškolcima završnih razreda strukovnih škola i gimnazija, a longitudinalni pristup omogućit će upoznavanje najvažnijih odrednica uspješne tranzicije u karijeri.

Na projektu rade dr. sc. Iva Šverko (voditeljica projekta; Iva.Sverko@pilar.hr), dr. sc. Toni Babarović, dr. sc. Marina Merkaš i Vanja Međugorac. Projekt financira Hrvatska zaklada za znanost pod brojem 1229, a predviđeno trajanje projekta je od 1. 7. 2014. do 30. 6. 2017.

Također provjeri

Predstavljanje rezultata CRO-WELL Hrvatskog longitudinalnog istraživanja dobrobiti, 11. 7. 2019.

U Institutu društvenih znanosti Ivo Pilar 11. srpnja 2019. predstavljeni su rezultati projekta “Hrvatsko longitudidalno …