Projekt VETFIT: Održan prvi sastanak istraživačkog tima projekta, 6. 2. 2024.

U utorak 6. veljače 2024. održan je prvi sastanak istraživačkog tima projekta Usklađenost interesa učenika i strukovnih srednjoškolskih programa: Mjerenje, praćenje, uzroci i posljedice kongruencije (VETFIT). Projekt je financiran sredstvima Europske Unije – NextGenerationEU. Voditelj projekta je dr. sc. Toni Babarović

i1

 

Projekt VETFIT: Usklađenost interesa učenika i strukovnih srednjoškolskih programa: Mjerenje, praćenje, uzroci i posljedice kongruencije bavi se istraživanjem kongruencije interesa učenika strukovnih škola s programima koje su upisali, to jest odgovara li zanimanje za koje se učenici školuju njihovim profesionalnim interesima. Glavni cilj projekta je utvrditi razinu kongruencije interesa učenika i strukovnih obrazovnih programa za koje se školuju, utvrditi da li se i kako kongruencija mijenja tijekom školovanja i što sve na tu promjenu djeluje te kakve su obrazovne i karijerne posljedice kongruencije. Projekt će uključivati longitudinalno praćenje učenika strukovnih škola kroz tri godine te intervjue i ispitivanje njihovih nastavnika i mentora na praksi. Osim istraživačkog cilja, projekt uključuje i izradu web platforme koja će budućim generacijama učenika pomoći u odabiru strukovnog programa koji odgovara njihovim interesima.

Članovi istraživačkog tima su znanstvenici Instituta društvenih znanosti Ivo Pilar: dr. sc. Toni Babarović, dr. sc. Iva Šverko, dr. sc. Ivan Dević, dr. sc. Mirta Blažev, dr. sc. Iva Černja, Eta Krpanec, mag. psych. i Dora Popović, mag. psych. Na projektu također sudjeluju dr. sc. Natalija Ćurković (nezavisna stručnjakinja) i profesor emeritus dr. sc. Terence Tracy (Arizona State University).

Projekt VETFIT

Također provjeri

Projekt acaSTEMy – Transnational STEM teacher education focussing on transversal competence and sustainability education

Institut Pilar partner je u europskom projektu u okviru ERASMUS+ programa (2027) Transnational STEM teacher… Pročitaj više o Projekt acaSTEMy – Transnational STEM teacher education focussing on transversal competence and sustainability education