Portal Net.hr 19. srpnja 2018. objavljuje razgovor s dr. sc. Sašom Poljanec-Borić autorice Đurđice Klancir pod naslovom “VATRENI SU STVARNO UČINILI NEŠTO NEVJEROJATNO: Znanstvenica objasnila kako će Hrvatska zbog njih profitirati”. − Razgovor
Uspjeh reprezentacije utjecat će na brend Hrvatske na taj način da će tjerati razvoj kvalitete brendiranja, a moguće je da će naknadni efekti u segmentu strateškog marketinga prenijeti marketinški učinak i na kontinentalnu Hrvatsku
Iz uvoda
Hrvatsku je u lipnju ove godine posjetilo četiri posto turista više nego godinu dana ranije, ali broj noćenja je ostao isti. Pojedine turističke agencije upozoravaju da je ove godine potražnja za smještajem slabija nego lani, da još posvuda ima slobodnih mjesta za srpanj i kolovoz, a počela su već i razmatranja je li uzrok u tome da se Hrvatska nije dobro pripremila za oporavak konkurentskih destinacija, poput Egipta, Tunisa, Maroka, Turske itd. Ili se može govoriti i o utjecaju Svjetskog nogometnog prvenstva.
O tome, ali i o turističkoj strategiji zemlje i nekim konkretnim problemima, od projekta golf-terena na Srđu iznad Dubrovnika do jednodnevnih izletnika u Crikvenici, ali i o turističkoj perspektivi grada Zagreba, razgovaramo s dr. Sašom Poljanec-Borić, znanstvenom suradnicom na Institutu dr. Ivo Pilar u Zagrebu, sociologinjom i ekonomisticom s nizom znanstvenih radova iz područja turizmu…