Konferencija KVALITETA OBRAZOVANJA ZA ROMSKU DJECU

Projekt Socijalno uključivanje djece Roma (RECI+) Izvještaj za Hrvatsku predstavljen je na konferenciji “Kvaliteta obrazovanja za romsku djecu” koja je održana 17. veljače 2015. godine u Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta u Zagrebu. Istraživanje o socijalnom uključivanju romske djece u ranom djetinjstvu proveo je Institut društvenih znanosti Ivo Pilar u suradnji sa zakladama Otvoreno društvo (OSF), UNICEF i Fond za obrazovanje Roma (REF). Autori istraživanja su Lynette Šikić-Mićanović, Arthur R. Ivatts, Danijel Vojak i Marija Geiger-Zeman

Reci konferencija

Program konferencije KVALITETNO OBRAZOVANJE ZA ROMSKU DJECU; Zagreb, 17. veljače 2015.

The Roma Early Childhood Inclusion+ Croatia Report was launched at a conference entitled “Quality education for Roma children” that was held on 17 February 2015 at the Ministry of Science, Education and Sports in Zagreb. The results of this research study conducted by the Institute of Social Sciences Ivo Pilar, in collaboration with the Open Society Foundations (OSF), UNICEF and the Roma Education Fund (REF) were presented at this conference. This study, which was authored by Lynette Šikić-Mićanović, Arthur R. Ivatts, Danijel Vojak, and Marija Geiger-Zeman reports on the social inclusion of Roma children in early childhood.

 

Reci en Reci hr
– Full text: Roma Early Childhood Inclusion+:
Croatia Report
– Puni tekst: Socijalno uključivanje djece Roma (RECI+):
Izvještaj za Hrvatsku

Iz medija

– Bilten – regionalni portal: Tek 20 posto romske djece u predškolskom obrazovanju, 2. ožujka 2015.

– Novi list: “Jedna nas učiteljica u školi razmješta prema boji kože”, 18. veljače 2015.

>>> PROJEKT: RECI – Roma Early Childhood Inclusion

Također provjeri

Dr. sc. Anja Wertag na konferenciji Empirijska istraživanja u psihologiji; Beograd, 22.-24. 3. 2024.

Dr. sc. Anja Wertag sudjelovala je od 22. do 24. ožujka 2024. na međunarodnoj konferenciji… Pročitaj više o Dr. sc. Anja Wertag na konferenciji Empirijska istraživanja u psihologiji; Beograd, 22.-24. 3. 2024.