Naslovna / Novosti / Projekti / VDAACTM – Vocational Development in Adolescence

VDAACTM – Vocational Development in Adolescence

Institut društvenih znanosti provodi projekt VDAACTM – Vocational Development in Adolescence: Setting the Adolescent Career Transition Model

Hzzz

Projekt Profesionalni razvoj u adolescenciji: razvoj modela tranzicije karijere adolescenata (Vocational Development in Adolescence: Setting the Adolescent Career Transition Model) usmjeren je upoznavanju ključnih odrednica uspješne tranzicije iz škole na studij ili posao.

U okviru projekta postavit će se i provjeriti model koji opisuje odnose između temeljnih osobina pojedinca važnih za izbor zanimanja, profesionalne zrelosti, uspješnosti u samousmjeravanju karijere te različitih ishoda tranzicije karijere. Postavljeni model provjeravat će se na srednjoškolcima završnih razreda strukovnih škola i gimnazija, a longitudinalni pristup omogućit će upoznavanje najvažnijih odrednica uspješne tranzicije u karijeri.

Na projektu rade dr. sc. Iva Šverko (voditeljica projekta; Iva.Sverko@pilar.hr), dr. sc. Toni Babarović, dr. sc. Marina Merkaš i Vanja Međugorac. Projekt financira Hrvatska zaklada za znanost pod brojem 1229, a predviđeno trajanje projekta je od 1. 7. 2014. do 30. 6. 2017.

Također provjeri

Projekt CSRP: Održana treća radionica Coding ethnographic material and preparation of the 2nd round of fieldwork, 18.-21. 1. 2020.

U ISOS-u (Institute for Social Planning, Organizational Change and Urban Development University of Applied Sciences …