Naslovna / Novosti / Iz medija / Dr. sc. Saša Poljanec Borić: O novoj marketinškoj strategiji turizma

Dr. sc. Saša Poljanec Borić: O novoj marketinškoj strategiji turizma

U emisiji Prvog programa Hrvatske televizije Turistička klasa od 26. rujna 2013. s urednikom i voditeljem Đurom Tomljenovićem razgovarala je dr. sc. Saša Poljanec Borić o predstavljanju hrvatskog turizma u svijetu, novoj marketinškoj strategiji i novom sloganu hrvatskog turizma >>>

video 26IX2013

– Razgovor dr. sc. Saše Poljanec Borić s Đurom Tomljenovićem: 0:05:30 – 0:13:20

“Nadam se da će novi slogan hrvatskog turizma afirmirati cjelokupni teritorij Republike Hrvatske, osobito njegovu kontinentalnu komponentu, da će se pozvati na održivost, da će se pozvati ponovno na Jadran kao na središnje more Europske unije u kojem Hrvatska na pozitivan način sudjeluje i da ćemo vidjeti primjereni odnos u tom sloganu i cijeloj marketinškoj strategiji prema zaštiti prirodne i kulturne baštine u Hrvatskoj…” – dr. sc. Saša Poljanec Borić

>>> Centar za istraživanje demokracije, dobru upravu i lokalni razvoj

 

Također provjeri

Rezultati istraživanja Instituta Pilar: Građani podržavaju mjere Stožera ali ne žele ekonomsko zatvaranje, 11. 5. 2020.

Večernji list u broju od 11. svibnja 2020. objavljuje tekst o istraživanju Instituta društvenih znanosti …