Dr. sc. Saša Poljanec Borić: O novoj marketinškoj strategiji turizma

U emisiji Prvog programa Hrvatske televizije Turistička klasa od 26. rujna 2013. s urednikom i voditeljem Đurom Tomljenovićem razgovarala je dr. sc. Saša Poljanec Borić o predstavljanju hrvatskog turizma u svijetu, novoj marketinškoj strategiji i novom sloganu hrvatskog turizma >>>

video 26IX2013

– Razgovor dr. sc. Saše Poljanec Borić s Đurom Tomljenovićem: 0:05:30 – 0:13:20

“Nadam se da će novi slogan hrvatskog turizma afirmirati cjelokupni teritorij Republike Hrvatske, osobito njegovu kontinentalnu komponentu, da će se pozvati na održivost, da će se pozvati ponovno na Jadran kao na središnje more Europske unije u kojem Hrvatska na pozitivan način sudjeluje i da ćemo vidjeti primjereni odnos u tom sloganu i cijeloj marketinškoj strategiji prema zaštiti prirodne i kulturne baštine u Hrvatskoj…” – dr. sc. Saša Poljanec Borić

>>> Centar za istraživanje demokracije, dobru upravu i lokalni razvoj

 

Također provjeri

Dr. sc. Lynette Šikić Mićanović: Potpora istraživanju beskućništva u Hrvatskoj i Švicarskoj – uspješna priča, 23. 1. 2024.

Portal švicarskog Federal Department of Foreign Affairs (FDFA) 23. siječnja 2024. objavljuje razgovor s dr.… Pročitaj više o Dr. sc. Lynette Šikić Mićanović: Potpora istraživanju beskućništva u Hrvatskoj i Švicarskoj – uspješna priča, 23. 1. 2024.