ECDP projekt (EU Horizon 2020): U Institutu Pilar održana radionica za “Izvjestitelje u zajednici”, 13.-14. 5. 2018.

U sklopu šeste dionice projekta ECDP – Uključivanje djece, mladih i obitelji 13. i 14. svibnja 2018. u Institutu Pilar održana je dvodnevna radionica za Izvjestitelje u zajednici (Community Reporters) uz sudjelovanje desetero djece i mladih (od 16 do 21 godine). Sudionici su uz audio i video snimanje iznosili i raspravljali o svojim viđenjima i pričama o tome što ih čini sretnima, i što je za njih dobrobit. Neke od snimki već su javno dostupne na stranici www.communityreporter.net
https://communityreporter.net/story/life-zagreb. − Objava za medije

Radionica za “Izvjestitelje u zajednici” ECDP projekta (EU Horizon 2020); Zagreb, 13. i 14. svibnja 2018.

Radionicu je vodila Rachel Brewster iz organizacije People’s Voice Media uz pomoć zaposlenika Instituta Pilar, suradnika na projektu ECDP; dr.sc. Maje Tadić i dr. sc Ivana Devića.

Izvještavanje u zajednici Community Reporting je pokret koji “običnim” ljudima iz zajednice omogućuje iznošenje vlastitih viđenja i priča uz korištenje digitalnih alata. Izvjestitelji u zajednici Community Reporters su obični ljudi iz zajednice osposobljeni za korištenje digitalnih alata i medija radi prikupljanja i analiziranja priča ljudi.

U okviru šeste dionice projekta sve priče koje je biti prikupljene i snimljene uz pomoć Izvjestitelja u zajednici će se analizirati kako bi se spoznaje i uvidi iz priča djece, mladih i obitelji ugradile u razvoj anketnog instrumenta za buduće longitudinalno europsko istraživanje dobrobiti djece i mladih – Eurocohort http://www.eurocohort.eu/
 
EuroCohort: Zdravlje i dobrobit djece u središtu pozornosti diljem Europe

| Institut Pilar u Projektu razvoja kohortnog istraživanja – ECDP

Također provjeri

Predstavljanje platforme „Put karijere“ na 2. konferenciji školskih psihologa – „Horizonti snage“

Na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (29. 2. – 1. 3. 2024.) održana je 2. konferencija… Pročitaj više o Predstavljanje platforme „Put karijere“ na 2. konferenciji školskih psihologa – „Horizonti snage“